16 Kasım 2010 Salı

Yenilesi Ojeler :)))



Canım dostum LaFea'nın ameliyatından önce Cevahir Alışveriş merkezinde buluşup favori mekanımız olan Sofia'da İtalyan makarnası yedik. Çooook lezizdi doğrusu. Dertleştik, paylaştık ve son dedikoduları anlattık :) Bir süre önce Kızsal blogunda hediye dağıtacağını duyuran sevgili arkadaşımın başının etini yiyiyordum itiraf ediyorum. :D Hani bana hediye diye... :) Buluşmamızda benim hatun kapmış birbirinden şeker ojeleri almış getirmiş bana. Öyle güzel renkleri var ki kapaklarını açıp içesim geliyor :D Ojelere bayıldığımı bir kez daha buradan söylemek istiyorum. Aslında söylememe de gerek yok sanırım. Hiç bir güç bana yukarıdaki oje çekimlerini yaptıramazdı. Dostluk+Yenilesi Ojeler işte itici güç diye ben buna derim :)

Eeee hediye dedin nerede peki diyorsan ilk çıkış BURADAN ;)

2 yorum:

  1. Süpppper olmuş çitlembiğim. Çok, çok yakışmış. Özellikle de fuşya olan. Teşekkür ediyorum görüntülediğin için :)

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum sne d emi? allah allah oje dünyasına gidiş var, yakında la fea ve sen oje üzerine bloglaşırsanız şaşırmam :) valla oje sürmek deli işi, bir akıllı olarak beceremiyorum, o fırça bana düşman, tüm parmaklarım batıyor, tamam sürdüm dediğimde ise dalgalanmış ama durulamamış bir görüntü bana bakıyor.benden bişi olmaz oje konusunda. süpper renkler cicim yakışır.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...