25 Mayıs 2011 Çarşamba

X Japan ~ Yürekleri Titreten Satırlar

X Japan - Without You







Yürümekten ve gece beklemekten yorulmuş hissediyorum.


Acı hatıraları gözyaşı seliyle temizlemeye çalışıyorum.


Sen gittin, paylaştığımız zaman süresince.


Hala inanamıyorum, zamanımızın birlikte sona erdiğine.


Fakat şimdi fark ediyorum, acı gerçeği kabul etmeliyim.


Ve geriye bakıyorum, yalnız hissediyorum.


Nasıl?


Seni nasıl sevmeliyim?


Seni nasıl hissedebilirim?


SEN OLMADAN!


*


Şimdi bıraktığım her şey, geçmişin hatıraları.


Doğduğumuz zamandan itibaren, 


Sen ve ben ruhlarımızdaki aynı sevgiyi paylaştık.


Hala hatırlıyorum, cevapları aradığımız günleri.


Fakat yarının cevabı yok, sadece hayalleri var.


Sınırsız gökyüzü üzerine yalvarıyorum, cevaplar için.


Hayatın anlamı nedir?


Neden doğduk?


Sadece unutulup gitmek için mi?


*


Bazen yaşamak çok acı verici olabilir.


Bu benim çok çok iyi bildiğim bir şey.


Gerçekle yüzleşmekten, kendime iyi olacağımı söylemekten korktum.


Seni çok sevdim.


Ve böyle bir üzüntüyü daha önce hiç hissetmedim.


Seni kaybetmek bana, sevginin gerçek anlamını fark ettirdi.


Hatırlıyor musun?


İlk tanıştığımız günü?


Ve gördük ki, ikimiz de aynı hayali paylaştık.


*


Sınırsız gökyüzü üzerine yalvarıyorum, cevaplar için.


Hayatın anlamı nedir?


Neden doğduk?


Sadece unutulup gitmek için mi?


Nasıl?


Seni nasıl sevmeliyim?


Seni nasıl hissedebilirim?


SEN OLMADAN!


Sevginin bu bitmeyen şiiri, senin için.


Çeviriyi hazırlayan http://www.japan-fans.com  sitesine, çeviriyi yapan SaDe ye ve yükleyen Sakura ya sonsuz teşekkürler. X Japan fanları için çok anlamlı bir video. hide-sama seni bir kez daha sevgiyle anıyoruz.

Not:Video silinmiş. Ben ingilizce alt yazılı ekledim. O şekilde izleyebilirsiniz.

2 yorum:

  1. İzlerken ağlamamak imkansız heralde :( Çok çok anlamlı şarkı hele o görüntüler yokmu beni benden aldı öldürdü resmen :( Sözler ayrı birşey ,söyleyen adam ayrı birşey çalan adam apayrı birşey...ithaf edilen adamı söylemeye gerek yok zaten.Bu grubu ve şarkılarını öyle çok seviyorumki helede böyle anlamlı bir şarkı yaptıkları için.Söylenecek fazla şey yok.Gerçekten duygu arıyorsan bu gruptan daha iyisini bulmak imkansız.Hide-sama seni çok seviyorum.Yaptığın işlere tatlılığına herşeyine hayranım!!Hep anıp sevmeye devam edeceğiz seni1!!

    YanıtlaSil
  2. ve en önemli şeyi unutttum duygu selinden dolayıBu çeviriy yapan Japan-fans üyelerine Sakura ve SaDeye çok çok teşekkür ediyorum!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...