13 Kasım 2011 Pazar

Rengarenk... Gökkuşağı...

Akşam üzeri hava epey karardı. Yağmur yağdı yağacak. Sonra bir güneş çıktı. ☼ Camdan bir baktım ki ne göreyim :) Gökyüzünde rengarenk bir gökkuşağı. Ablama söyledim hemen. Ablam cama ben balkona fırladım. O güzel anları fotoğraflamak için. Çıkınca ayrıca yağmur da yağdığını gördüm. Birden fazla hava olayı gerçekleşiyordu :) Çok uzun zamandır çıplak gözle gökkuşağı görmemiştim. En son gördüğümü de çok uzaktan görmüştüm 2-3 yıl önce. Pazar günümü renklendiren güzel bir detay oldu.







4 yorum:

  1. Her yerde ilan ettiğine göre epey etkilendin :) Güzelmiş gökkuşağı gören masum genç kız flaş flaş az sonraaa :))

    YanıtlaSil
  2. oyyy kuzum o iç açıcı umut aşılayıcı renkler sarsın dört bir yanını bu da sana şanslı bir dokunuş olsun. böyle güzel bir gökkuşağı hem de yakından görmek kolay kolay nasip olmaz

    YanıtlaSil
  3. Pisss... millet her gördüğü her gittiği yeri yazıyor sen yine de dua et :D

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım^^ Şans işte camdan bakmasam bu güzel görüntüyü kaçıracaktım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...