6 Aralık 2011 Salı

K.Will & Hyorin ~ Whenever You Call

K.Will'in sesini ne kadar beğendiğimi şu yazımda anlatmıştım. K.Will ve aynı ajansta çalıştıkları Sistar grubunun lideri Hyorin ile bir düetleri mevcut. 2010 yılının Aralık ayında noel havasına yönelik programlardan birine katılan K.Will ve Sistar ekibi ayrıca şarkı da söylüyorlar. Ancak aşağıdaki K.Will ve Hyorin düeti dinlediğim en güzel düetlerden biri. 

Zaten K.Will'in sesinin kalitesi tartışılmaz. Ama Hyorin'in sesinin ne kadar şahane olduğunu görmeniz için güzel bir fırsat. Ben severek, çok beğenerek hem dinliyorum hem de izliyorum. Whenever You Call şarkısının orjinal düetini Brian McKnight ve Mariah Carey söylemişti. 

Şimdi şöyle bir gerçek de söz konusu Brian McKnight ve Mariah Carey ikilisinin düeti şahane ötesi. Ama şunu da göz ardı etmeyelim Korelilerin İngilizce konuşmakta zorlanmaları göz önüne alınırsa K.Will ve  Hyorin'in de performansı bence şahane denebilir. 

O zaman şöyle yapıyoruz. Gözünüz boyanmasın diye önce K.Will ve  Hyorin'in performansını daha sonra da Brian McKnight ve Mariah Carey'in performansını seyredin. 

Buralarda adam kayıran birileri mi varmış :D Neyse ben kaçtım. Sizler şahane müziğin tadını çıkarın :) 

K.Will & Hyorin



Brian McKnight & Mariah Carey



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...