30 Mart 2012 Cuma

Gong Yoo İle Reklamlar

Dizilerini, filmlerini ve askerden döndükten sonra da bol bol reklamlarını izledik. Peki Gong Yoo'nun oyunculuk kariyerine reklamlarda oynayarak başladığını biliyor muydunuz? 





1. İşte Gong Yoo'nun ekranla tanışması ve ilk reklamı. Cass Beer reklamlarında oynarken gencecik çıtır bir delikanlı :D 31 saniyelik reklam 2000 yılında çekilmiş.


2. LG reklamı 2001 yılında çekilmiş. 16 saniyelik reklamda Gong Yoo sadece birkaç saniye görünüyor.


3. SK Telecom reklamı. Korenin ünlü futbol takımı Red Devils ile beraber çekilmiş bir reklam. Eylül 2001 tarihinde yayınlanan 30 saniyelik reklam Gong Yoo'nun solo olarak çektiği ilk reklam olma özelliğinde.


4. 2001 Ekim ayında yayınlanan Joripong-Jolly Pong reklamları. Hem çerez hem de kahvaltılık gevrek olan joripong reklamını izlemek çok keyifli. Birinci youtube partında Gong Yoo'lu sahnelerin toplamı, ikinci partta çekim anları, üçüncü partta ise Gong'nun dans yeteneklerini görmek mümkün. Dailymotion partında ise reklamın orjinali var.


5. 2002 Ocak ayında gösterilen Fanta,Crown Bakery reklamı anladığınız üzere içecek reklamı :) Ben arada sanki Kim Sun Ah'ı gördüm ama benzetmişte olabilirim :)


6. 2003 yılında yayınlanan ramen-ramyon reklamı. Bigcup / Nong Shim Big Bowl markasının reklamı yaklaşık 30 saniye sürüyor. Youtube ve Dailymotion linki aynı istediğinizi izleyin ;)


7. 2004 yılında yayınlanan bir telefon yada telefon hattı reklamı. 001 Blue Mobile reklamında Gong'u yönetmen rolünde izliyoruz.


8. 2005 Mart ayında yayınlanan Gong Yoo ve Lee Wan'ın rol aldığı bir reklam filmi. Hanafos/Hanaro bir telekom firmasının reklamı. Reklam linkleri aynı reklamı değiştirilmiş versiyonları. Kamera arkası ise 5 dakikalık bir video ;)


9. 2005 Nisan ayında yayınlanan diğer bir Hanafos/Hanaro reklamı. Bu sefer Gong Yoo'ya eşlik eden Kim Sun Ah. Aşağıdaki linklerin ikiside aynı reklam, istediğinizi izleyin ;)


10. 2005 Temmuz ayında yayınlanan reklam Demisoda Drink markasının reklamı. Youtube versiyonu 12 saniye Dailymotion versiyonu 30 saniye sürüyor. Bir de dört dakikalık bir yapım aşaması/kamera arkası videosu mevcut ;)



11. 2006 yılında yayınlanan Vidal Sassoon markasının dört bölümlük bir reklam serisi. Koreliler reklamları film gibi çekmeyi seviyorlar. Gong Yoo'nun çektiği reklam arasında, özellikle bu reklam serisi fanlar arasında hiç sevilmiyor.

Vidal Sassoon - Interview

Vidal Sassoon - Paparazzi

Vidal Sassoon - Scandal

Vidal Sassoon - Runaway

12. 2007 yılında yayınlanan Cantata Coffee markasının dört bölümden oluşan reklam serisi. Coffee Prince dizisinin yayınlandığı zamanda çekilen reklamlardan birisidir ayrıca ;)

Cantata Specialty Coffee

Cantata Love Series

Cantata Passion Series

Cantata Freedom Series

Reklamın çekim aşamaları/kamera arkası

13. 2007 Ekim ayında yayınlanan O-Hui For Men (LG Household and Health Care) erkek bakım ürünleri markasının reklamı. Göze hitap eden, izledikçe izlenesi reklamlardan :)


14. Veee Gong Yoo askerden döndükten sonra çektiği ilk reklam filmi. 2010 yılında LG Optimus Z ve Optimus Q markalı telefonların reklamlarında oynadı.

LG Optimus Z

LG Optimus Q

Aşağıdaki videolarda Gong Yoo LG Optimus Q'nun çeşitli özelliklerini anlatıyor.


15. 2010 yılında yayınlanan Skybori içecek markasının reklam filmi. 



Bu postu yaklaşık yirmi gündür hazırlamaya çalışıyorum. Reklamları Gong Yoo'nun askerden döndükten sonra çektiği ilk iki reklamda bıraktım. Zaten  ondan sonraki gelişmeleri gayet güzel takip ettik :D Unutmadan; videoları ben yüklemedim. GongYooLove blogundan alıntıladım.


Kaynak/Special Thanks: http://gongyoolove.wordpress.com/ sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Upload yapan arkadaşlara ayrıca teşekkürler.

5 yorum:

  1. Bir fanın yazabileceği en iyi postlardan birisini yazmışsın; eksiksiz, kronolojik, açıklamalı, görselli! Ortalık birbirine girmiyor ve videolar arasında kaybolmuyor insan (tabi ben gene youtubeye girdikçe coffe p. videolarına daldım durdum)!
    Ben okurken yoruldum; senin ne kadar emek harcayarak hazırladığını da az çok tahayyül edebiliyorum ve bu sebeple de "tebrik ediyorum"! Eline sağlık;)
    Ayşe Kaya A.K.

    YanıtlaSil
  2. Julieye diyeceğim arakladı senden diyeceğim :P Ne emeği ya Kop pestçi seniiii :) Hadi yazmışsın o okadar hakkını yemeyeyim :P Aşkım her yaşta çoook tatlı :D Geleceğimiz için para biriktiriyor reklamlarla :D :D

    YanıtlaSil
  3. @AyşeKaya Senin de dediğin gibi düzenli olması için çok uğraştım. Ben de karmaşık ve siniri bozan postları sevmiyorum. Mümkün olduğunca açıklamalı yazmaya çalıştım. Aynı şey benim de başıma geldi. Video açıklamalarını yazmak için önce izlemem gerekti. Tabii ister istemez Coffee Prince videolarına kayıyor insan :D Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

    @LaFea Gidip söyle :P Emek verdim tabiki copy+paste de yapmadım ayrıca. Aslında Julie de upload yapanlara ayrıca teşekkür ediyor. Yani videoları Julie de yüklememiş. Julienin blogunda karışık halde bulunan bu listeyi zar zor bir araya getirdim, uğraştım ben ;)

    YanıtlaSil
  4. reklamlardan köşe olmuş desene:)hem zengin hem yakışıklı:)

    YanıtlaSil
  5. @Nabrut eheuehe hem zengin hem yakışıklı hemde dizi çeken olmasını tercih ediyorum hehe :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...