6 Mart 2012 Salı

Haşhaşlı Prenses Tatlısı

Geçtiğimiz ay arkadaşım Tarih84 blogunda Prenses Tatlısının tarifini paylaşmıştı. Tarifin orjinal sahibi Cafe Portakal blogu. Tatlının görüntüsünü çok beğenince ve merak ta edince ben bu tatlıyı yapmalıyım dedim. Kolları sıvadım. Pudra Tozunun yapılış macerası burada, tarifin orjinali Cafe Portakal arkadaşımızın blogunda

Ben tarifi aynen uyguladım. Tek bir değişiklik yaptım o da Dr.Oetker Cream Ole nin vanilyalısı yerine muz aromalı olanını kullandım. Çünkü bizim buradaki marketlerin hiçbirinde bulamadım. Çikolata, muz ve çilekli çeşitleri vardı. Bende muz aromalı olanın uygun olacağını düşündüğüm için onu tercih ettim.

Tatlı pişirmesi kolay ve çok hafif bir tadı var. Ben üzerini Dr. Oetker Hazır Çikolata sosuyla süsleyerek servis ettim. Ama yerken üzerine tarçın da iyi gidermiş diye düşündüm :) Tercih size kalmış. Denemenizi tavsiye ederim.



Tatlıyı taaa annemin çeyizinden kalma bu güzel bardaklara koydum. O kadar ince ve o kadar hafifler ki yıkarken kırılacaklar diye aklım çıkıyor valla :D



3 yorum:

  1. ellerine sağlık çok nefis bir tatlıdır,ismini kızım koydu prenses tatlısı oldu:)afiyetle sevgiler

    YanıtlaSil
  2. oğğğ sunum şahane:)) tatlı gerçekten de nefisss:))

    Ellerine sağlık canım, emeğine sağlık Baharcım sayende süpper bir keşif yaşadık:)

    YanıtlaSil
  3. @Cafe Portakal Kızının isim annesi olduğu bu güzel tatlıyı ailem de çok beğendi. Bizimle de paylaştığın için tekrar teşekkürler.

    @tarih84 Sunum için annemi kandırmam gerekti euheuhe ama değdi yani. Bu zarif tatlıya zarif bardaklar yakıştı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...