29 Mayıs 2012 Salı

Acılarla Gelen - Michelle Willingham

Epeydir kitap okumuyordum. Bu kısır döngüyü iki önce e-book indirerek kırmaya karar verdim. Historical kitaplara olan düşkünlüğüm biliniyor zaten. Başlamak için de bir seri de karar kıldım. Ama bu sefer bir yayın evi kitabı yerine, kitap okuma aşkını bana aşılayan Harlequin kitaplarından yaptım tercihimi. Harlequin kitapları yurt dışında çok uzun zamandır türlere göre yayınlanıyordu. Türkiye'de tarihi kitaplar son iki yıldır çok tutmaya ve satmaya başlayınca, Historical kategorisindeki kitaplar hem de seri olarak yayınlanmaya başlandı.

Bu serilerden birisi de MacEgan kardeşlerin hikayelerinin anlatıldığı altı kitaptan oluşan bir seri. Seri sıralaması şöyle;

1- Yasak Tutkular (Kieran O'Brannon & Isault MacFergus)
2- Yasaklı Gelin (Patrick MacEgan & Isabel de Godred)
3- Acılarla Gelen (Bevan MacEgan & Genevieve de Renalt)
4- Şifalı Eller (Connor MacEgan & Aileen Ó Duinne)
5- Sadece Sen (Ewan MacEgan & Honora St Leger)
6- Surrender To An Irish Warrior -Yayınlanmadı- (Trahern MacEgan & Morren Ó Reilly)

Okuyucu yorumlarından anladığım kadarıyla ilk kitap MacEgan kardeşlerle bağlantısızmış. Ben okumamayı tercih ettim. 

İkinci kitabı da yarısına kadar okudum. Kitabın yarısında 6-7 sayfa eksik çıkınca sinir oldum. Dürüst olmak gerekirse konu da biraz sıkıcı ilerliyordu. O yüzden kitabı okumayı bıraktım. Seriye direkt üçüncü kitabı okuyarak devam ettim. Seri İngiltere ve İrlanda arasında yaşanan şiddetli bir savaş sonrasında beş erkek kardeşin başından geçenler hakkında. İlk kitabı okurken savaş ve olanları öğrendiğimden ikinci kitabı okurken adapte olmakta zorlanmadım.

Şimdi kitap hakkındaki detaylara bakalım.



Kitap Harlequin Ekip A.Ş.  tarafından 2012/Ocak ayında Acılarla Gelen adıyla yukarıdaki kapakla raflarda yer aldı. Yazar Michelle Willingham tarafından 2007 yılında 'Her Irish Warrior' adıyla yukarıdaki orjinal kapakla yayınlandı.

Romanın Konusu:

Genevieve de Renalt, sözlüsünden kaçmak zorundaydı ve bunun için düşmanına bile güvenmeye hazırdı.
İrlandalı savaşçı Bevan MacEgan ise tehlike içerisindeki bir kadına sırtını dönemezdi. Yine de onu korumak için ne kadar ileri gidebileceğini kestiremiyordu.
Evlilik, aslında her ikisi için de en uygun çözüm gibi görünüyordu. Oysa Bevan, bir kez daha sevmeyeceğine dair yemin etmişti. Genevieve ile aralarına mesafe koymaya çalıştıkça ona doğru çekildiğini hissediyordu. Kalbinin buzlarını eriten bir kadına nasıl karşı koyabilirdi ki?
Peki ya beklenmedik gelişmeler, Bevan’ı bir seçim yapmaya zorladığında Genevieve’i sonsuza dek kaybetmeyi göze alabilecek miydi?

Kitap 224 sayfadan oluşan tarihi bir kitap. 1171 yılında geçiyor, epey eski bir tarih anlayacağınız. Kitapta hem erkek hem kadın karakterimiz gayet güzel kaleme alınmıştı. Romantizm, nefret, öfke ve yalnızlık gibi duyguları okuyucuya ileten güzel bir yazım var kitapta. Tabii ki çevirideki başarıyı da unutmamak gerekiyor. Güçlü karakterleri olan kitapları seviyorum. Eğer bu tarz kitapları seviyorsanız kesinlikle şans vermeniz gereken bir kitap. 

Serinin diğer kitabı olan 'Şifalı Eller' kitabına yarın başlamayı planlıyorum. Acılarla Gelen kitabında gördüğümüz çapkın güçlü savaşçı Connor'u bir de aşık bir erkek olarak görelim bakalım =)

Puan: 10/8

2 yorum:

  1. 2. kitap çok güzel dedikleri için onu okumuştum, sevmiştim de :D Acılarla Gelen için bir tereddütüm vardı çünkü 2. kitapta Bevan karakteri biraz huysuzdu, madem 2'den daha güzel buldun ben de bir şans vereyim madem bu kitaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında 2.kitap fena değildi ama okuduğumda 6-7 sayfa eksik olunca soğudum birden. Ama üçüncü kitabı beğendim. Bevan asi karakterli bir erkek olarak karşımızda. Sanırım ikinci kitaptan iki yıl sonrasında geçiyor olaylar =) Connor'un kitabını okuyorum şu anda üçüncü bölüme kadar geldim. Gayet güzel gidiyor =)

      3.kitap bence şansı hak ediyor ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...