28 Ağustos 2012 Salı

BİG ~ Farklı Bir Bakış Açısı

Tamam tamam itiraf ediyorum. Gong Yoo fanı olduğunu iddia eden biri olarak diziyi 8.bölümde bıraktım. Kendimi büyük boşlukta hissetmedikçe yada Gong krizim tutmadıkça da izlemeyi düşünmüyorum. Ama bu demek değildir ki dizide olan bitenden haberdar değilim. Sonuna kadar herşeyi biliyorum ama izlemek isteğimi çoktan kaybettim :(

Ama bazı fanlar var ki diziyi izlerken saniye saniye inceliyorlar. Bende facebookta Angelie unni'nin dikkatli gözlerinden kaçmayan bu kareleri görünce hemen kaydetmiştim. Sizde görünce ne demek istediğimi anlayacaksınız. Angelie kim diyen varsa aramızda; Angelie global alanda Gong Yoo fanı olan herkesin bir şekilde karşısına çıkan bir isim.

Gong Yoo'nun hayranı olan herkes Biscuit Teacher and Star Candy aka Hello My Teacher dizisini izlemiştir. Peki siz BİG'in çekimlerinde  Hello My Teacher  dizisindeki mekanların kullanıldığını biliyor muydunuz?

Hello My Teacher'da karakterimiz Park Tae In'in okuduğu okulla BİG dizisinde öğretmenimiz Gil Da Ran'ın öğretmenlik yaptığı okul aynı.


Hello My Teacher, Dogani ve BİG'de kullanılan ortak mekan. 


Gong Yoo her iki dizisinde de öğretmenlerini motorunun arkasına aldığı gibi kaçıyor hehehe   Hello My Teacher dizisinde öğretmeni Na Bo Ri ve BİG dizisinde öğretmeni Gil Da Ran'ı motoruyla göl kenarında yeşillik bir alana götürüyor.


Hello My Teacher dizisinde Park Tae In'in babasının bir hastanesi vardı. Bu yüzden Park Tae In hasta çocuklarla ilgileniyordu. BİG dizimizde de bedenimizin sahibi Seo Yoon Jae'de çocuklarla ilgilenen bir doktor. İki diziden de ortak bir kare :)


Hello My Teacher dizisinde Pak Tae In'in öğretmeni Na Bo Ri'yi takip ettiği sahneler meşhurdur. BİG dizisinde de Kang Kyung Joon öğretmeni Gil Da Ran'ı takip ediyor. Gong Yoo hiç zorlanmamış olmalı :D


Ve son olarak Gong Yoo 2003 yılında oynadığı 20 Years dizinde BİG dizisinde spor hocası olarak gördüğümüz oyuncu ile beraber rol almış. 


Umarım bu güzel detaylar hoşunuza gitmiştir. Tamam Kore küçük bir ülke ama tesadüfün bu kadarı da diyor insan :) Fanların gözünden hiç bir şey kaçmıyor anacım :D 

7 yorum:

  1. Bir dikkatli izleyici daha! Ben çok yüzeysel izliyormuşum bir kez daha anladım. Hiç fark edemiyorum böyle benzer sahneleri veya hataları, detayları vs...

    Sadece Gong'cuğumu izlemişim ben, başka da bir şey izlememişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende öyle izliyorum. Ama BİG'i izlerken Hello My Teacher'da da öğretmenine aşık olmuştu diye düşündüm ama :D

      Ama bu derece dikkatli hiç izlememiştim :))

      Sil
  2. daha öncede bu bloga böyle bir yorum bıraktım mı hatrlamıyrm ama sunu farkettim neredeyse takp ettiğim daha doğrusu etmek istediğim fkt edemediğim bloglara bırakmsm.. acaba bnm gibi üşengecler için bir takip kutucugu acabilir misin? yeni yazılardan haberimiz olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meraklı Süpürge :)

      Daha önce bloguma yorum bırakmamıştın :) Ama senin rican üzerine blogun üst kısmına gerekli butonu ekledim :)

      Sil
  3. coooooook cok cok cok cok cok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Merak ettiğim bir diziydi ama artık caydım teşekkürler emeğinize.

    YanıtlaSil
  5. Benim de başlayıp bıraktıklarımdan =) Bu arada kursa devam mı?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...