20 Ocak 2014 Pazartesi

Nefretten Aşkın Kollarına: Iss Pyar Ko Kya Naam Doon



Geçtiğimiz iki haftada 398 bölümlük bir hint dizisi izledim ki.... Anlatamıyorum. O kadar sevdim ki. Beni aşka, hayale, umuda, tutkuya, nefrete, yaşamaya herşeye sil baştan inandırdı. Diziyi keşfetmem çok uzun zaman öncesine ait. Kuflu forumda bermer in imzasında gördüğüm bir gif üzerine ona mesaj atmış. İmzandaki dizi nedir diye sormuştum. İyi ki de sormuştum. O zamanlar izleme imkanım olmamıştı ama ocak ayının başında artık diziye başlama kararı aldım. 

Çook uzun yıllar önce HBB diye bir kanal vardı. Orada yayınlanırdı hint dizileri filmleri. Ne severek ne eğlenerek izlerdik. Benim gibi uzak doğu dizilerine gömülmüş amerikan ingiliz dizilerini seven birisi nasıl oldu da hint dizilerine merak saldı derseniz eğer herşey işte şu aşağıda gördüğünüz gifle başladı :)


    





Yeterince ilgi çekici oldu mu?? Güzelll ^^ Dizinin konusuna ve karakter detaylarına bakalım sonra da neden izlemelisiniz kısmına geçelim ^^

Dizinin Konusu ve Karakter Detayları:  

Bazen katlanabileceğiniz en son kişi, onsuz yaşayamayacağınız tek kişidir. Birbirleriyle olamayan, ayrı da kalamayan iki kişinin hikayesi… 

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon bize aşk ve nefret arasında gidip gelen bir duygu ile birbirine bağlanmış, zıt kişiliklerin ilginç hikayesini sunuyor. 



Khushi Kumari Gupra ve Arnav Singh Raizada taban tabana zıt ideolojilere sahiptirler. Khushi niyete inanıyorsa, Arnav sadece sonuca inanır. Khushi için duygular çok değerlidir, oysa Arnav için duyguların hiçbir değeri yoktur. Khushi’nin insanlarla ilişkileri hayatta en önem verdiği şeyken, Arnav her insanın bir fiyatı olduğuna ve insanların çıkarları için her şeyi yapabileceğine inanır. 



Khushi kendi halinde, aile değerlerine bağlı, belli manevi ilkelerle hareket eden, Lucknow’lu ve 18 yaşında bir kızdır. İnandığı şeylerin arkasında durur, ona aşılanan değerlerden asla ödün vermez. İnsanların yüzeysel beklentilerine uymak için kendini değiştirmez. Onun tam zıttı olan Arnav, kendi kendine bir yerlere gelmiş, acımasız, “ne pahasına olursa olsun kazan” prensibine sahip, dünyada aşk dahil her şeyin satın alınabileceğine inanan 28 yaşında bir adamdır. İnsan ilişkilerini hiç umursamaz, istediğini elde temek için insanları piyon olarak kullanmaktan hiçbir rahatsızlık duymaz. 



Hikaye ilerledikçe, aşk ve nefrete dayalı ilişkilerinde bir sürü sürtüşme yaşarlar. Arnav kendisine herkesi kontrol edebileceğini kanıtlamak için, Khushi’nin sarsılmaz ahlaki değerlerini sürekli yıkmaya çalışırken; diğer taraftan Khushi her zaman kendi değerlerini ve ilkelerini takip etmeye çalışır. (Alıntı)


Peki neden bu diziyi izlemelisiniz? Ben izlerken neler hissettim? Dizi biteli aradan ne kadar zaman geçti tam göğsümün ortasında kıpır kıpır güm güm atan o duygu geçmedi. 

Öncelikle benim gibi romance kitaplarını ve romanlarını severek okuyor, mutlu sonları tercih eden ve romantizm içeren sahneleri izlemeyi seven biriyseniz dizi bunları fazlasıyla barındırıyor. Adeta paket yapıp 'al güle güle kullan' diyor. Tabii ki izlediklerimiz gerçek duyguların hislerin yerini tutmaz ama aşkı izlemek de kendini mutlu hissetmenin bir yolu bence. 



Arnav ve Khushi karakterlerine hayat veren aktör Barun Sobti ve Sanaya Irani arasındaki müthiş kimya çekimleri diziyi adeta gerçekmiş gibi algılamaya sebep oluyor. O derece başarılı. Hatta bir tık ilerisi şahane. 

Senaryo, konular, sahneler ilk başda absürd --- bana da öyle geldi :D --- gelse de ilk 50 bölümden sonra dizi sizi öyle bir avucunun içine alıyor ki bölümleri arka arkaya izlerken buluyorsunuz kendinizi :) Bende öyle oldu yani. Bölümler nasıl bu kadar hızlı bitti anlamadım :D Zaten her bölüm 20 dk lık süreyle olunca çekirdek misali bitiveriyor hemen. Ama izlerken inanılmaz eğlendim, mutlu oldum. Ben öyle kolay kolay sevmem beğenmem ama resmen bu diziye, dizinin bana yaşattığı hislere duygulara aşık oldum. 



İzlerken romantik sahnelerde resmen içim ılık ılık aktı, karnımda kelebekler uçuştu, gerilimli stresli sahnelerde yüreğim burkuldu, nefesim kesildi, yüreğim daraldı. Oyunculuklar o kadar başarılı ki karakterlerin mutlu olduğu sahneleri yüzümde sırıtmayla izlediğimi fark ettim. Yaşatarak, izleyiciyi bulundukları odanın bir köşesine hapsederek oradaymışsınız gibi hissettiriyorlar. 

Çok sevdiğimi çok beğendiğimi başka nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Dizide komiklikler yok mu? Tabii ki fazlasıyla hemde. Mesela en çok takıldığım evlerinde,şirketlerinde, barlarında yani her köşede esen hızlı bir rüzgar söz konusu :D Çiftimizin her göz göze geldiklerinde, Khushi'nin Arnav'ın kollarına her düşmesinde çalan Rabba Ve şarkısı mesela.. Khushi'nin ıvır zıvırlarının sürekli Arnav'ın orasına burasına takılması :D Ama bir süre sonra alışınca bunlar bile göze batmamaya başlıyor :) Hatta rüzgarın ve Rabba Ve şarkısının ne zaman başlayacağını bile biliyorsunuz :)



Dizinin orjinal adı Iss Pyar Ko Kya Naam Doon ingilizce olarak What Shall I Name This Love? olarak çevrilmiş. Türkçe olarak Bu Aşka Ne İsim Vermeli? olarak çevriliyor çoğu sitede. Haziran 2011-Kasım 2012 tarihleri arası 398 bölüm olarak yayınlanmış. Ben diziyi iki siteden izledim. İlk 20 bölüm ingilizce alt yazı problemi olduğundan az yerde var. Edit: Yeppuda nın katkılarıyla dizi tekrar çevrilmeye başlamış.. Arzu ederseniz oradan da izleyebilirsiniz. Google arama motoruna dizinin adı ve türkçe alt yazılı izle derseniz sizi çeşitli kaynaklara yönlendirecektir ;) bermer (hikmeterim)e özel teşekkürlerimi iletiyorum. Sayesinde güzel duygular güzel umutlar ve harika bir aşk hikayesi izleme imkanım oldu. 

Dizinin ikinci sezonu 2013 yılı sonunda yayınlanmaya başlamış. Ama tamamen farklı bir kadro üzerinden devam ediliyor. Öğrendiğim kadarıyla yapım şirketi ve oyuncular arasında çekim şartlarının iyi olmadığı yönünde anlaşmazlık varmış. Şartlar düzeltilmeyince de oyuncular devam sezonda yer almama kararı almışlar. Ama dizi öyle havada bir sonla falan bitmiyor içiniz rahat olsun. Gayet güzel gayet mutlu ve gayet tadında bir final yapıyor. Aman hevesiniz kaçmasın :)

İstiyorum ki sizde izleyin. Ama ilk bölümlerin absürtlüğüne kanıp bırakmayın sakın. İzleyin bence. Zaten Arnav ve Khushi'nin arasındaki kimyayı gördüğünüzde eliniz ister istemez bir sonraki bölümün linkine gidecek. Sanırım ilk defa bir postumda bu kadar gif kullandım. Ama bunları bile nasıl zor seçtim bilemezsiniz. Kusana kadar gif doldurasım geldi bu postumu :)))



Dizide çiftimiz Arvav ve Khushi'nin ünlü bir dans sahnesi mevcut. Tabii ki o sahnede çalan şahane bir şarkı da ^^ Eğer yukarıda yazdıklarım belki diye düşünmenizi sağladıysa bir de şu videoyu izleyin derim :)) Şarkının orjinalini bu linkten (*) dinleyip bu (*) linkten de indirebilirsiniz ;)



Diziyi izlemeniz en azından canınızın çekmesi :P için elimden geleni yaptım valla :D Artık karar size kalmış :) Mutlu hissettiren ve mutlu sonla biten yapımlar var olduğu sürece aşka inancımız yaşamaya devam edecek.

Sevgiler.

Edit: 
Kurban No:1  Eğer bu diziyi birinin izlemesini sağlarsanız o kişiyi 'Arnav-lamış' olacaksınız^^ Fanlar arasında böyle bir espri konusu var. Benim ilk kurbanım Kore-Delisi oldu :) 

Hayranlık dolu yazısı ----->  BURADA :)


Kurban No:2 Veee bir kurban daha acilyazmam gerek blogunun sahibesi Toprak yazımı okuyup Arnav-lanmış :D :D Diziyi izledikten sonra da şahane bir yazı yazmış bloguna... Benim yazım yanında hiç kalır o derece :) Çok detaylı ve çok eğlenceli bir yazı. Mutlaka okuyun ;) Harika yazı -----> BURADA ;)


Kurban No:3 Sevgili blogger dostum bunusevdim de Arnav-lanmış ♥ Kazan mübarek olsun bacım.. Mükemmel nokta atışlarıyla çok eğlenceli bir yazı yazmış bloguna. Mutlaka okuyun.. Okutun... ----->  BURADA ;)

Kurban No:2 olayı bambaşka bir boyuta taşıdı. Bölüm bölüm Arnav & Khushi sahnelerini harika bir yazıyla analiz etti. Yalnız dikkat 'aşırı gülme' tehlikesi var yazıda :)  Mutlaka OKUYUN!  ---> BURADA

96 yorum:

  1. Çok beğendim yazını , bir an önce izlemeye başlamak istiyorum ama 398 bölümü duyunca gözüm korkmadı değil.Her ne kadar 20 şer dk da olsa benim gibi bir başlayınca gece gündüz dizi izleyen biri için sosyal hayatın durması, 1-2 haftayı bu diziye vermek gibi bir şey oluyor :D Ama listeme aldım çok merak ettim konusu ilgi çekici,senin bu kadar şiddetli tavsiyelerin daha da ilgi çekici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 398 bölüm gözünü korkutmasın sakın. İzlerken anlamıyorsun bile :) Dedim ya çekirdek gibi :D Ama söylediğin doğru diziyi izleyeceğim diye kaç gün evden çıkmadım. Resmen üstüm toz tuttu :P

      Benim öyle hoşuma gitti ki ne bileyim başkaları da mutlu olsun istedim :) Şiddetli tavsiyem bu yüzden :D Diziyi izleyip başkalarının izlemesine aracı olununca 'Arnavlamak' oluyormuş arkadaşım söyledi. Seni de 'Arnavladım' :D İzlersen mutlaka yorumunla birlikte geri dön ^^

      Sil
    2. Ben bu diziye hipnızite oldum bu arada azeriyim bizimkilerde deli gibi bu diziyi izlediler hatda koye getmisdim heerden dizinin bosladıgı saatde isini burkakıyor telviziyonun karsısında geciyor

      Sil
    3. Ben diziyi izledim ve sonra erdiyi icin agladım kendim cok kotu hiss etdim

      Sil
    4. Ben bu diziye hipnızite oldum bu arada azeriyim bizimkilerde deli gibi bu diziyi izlediler hatda koye getmisdim heerden dizinin bosladıgı saatde isini burkakıyor telviziyonun karsısında geciyor

      Sil
    5. haha hayat durduran dizi desene :)) Maalesef ISPYARR dizisinin insan üzerinde böyle bir etkisi oluyor. Büyük bir boşluğa düşüyor insan. O zaman sen de ARNAVLANMIŞsın desek olur mu? Bal gibi de olur bence hehe

      Mutlu eden bu dizinin bende yeri hep ayrı olacak ♥

      Sil
  2. Öyle bi ballandıra ballandıra anlatmışsın ki izlemezsem olmaz. Bu kadar sevdiysen vardır bi hikmeti:) Yalnız 398 bölüm çok uzunmuş bakalım kaç bölüm izlettiricek kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya... :D Şimdi tekrar okuyunca bende fark ettim hihihi Öyle sevdim ki haricimde yer olsa indireceğim :D Ama 1 TB lik 2 tane harici gerekir herhalde :D

      398 bölüm olduğuna bakma bölümler kısa olunca çabucak bitiyor. 1 saatte 3 bölüm izleyebiliyorsun :)) Diziyi izleyip başkalarının izlemesine aracı olununca karşı taraf 'Arnavlanıyor'muş hihihi Seni de 'Arnav'ladım :D İzlersen eğer sevsende sevmsende yorumunu bekliyorum ^^

      Sil
  3. iki haftada 3oo bilmem kaç bölüm müüü *.*
    ıhhh bu kadar ballandırmışşın keleekler falan ama yoook arkadaş benim ömrüm vefa etmez :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devreye benim sabırsızlığım girince öyle oldu. Yoksa tadını çıkara çıkara da izlenebilir canım hihihihi Ama izlemeni isterim. Kore dizilerinden sonra o kadar farklı o kadar eğlenceli geliyor ki anlatamam. Kore dizilerinde görmediğimiz romantizmi boğana kadar dayıyorlar valla :D

      Sil
  4. Güzel paylaşımlarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Çingu sana dert yanmaya geldim:( Yahu bulaşmadığım bir hint dizileri kalmıştı ona da sayende el atmış oldum. Boş zamanımda olsa gelip sana dua ederdim ama sınav arifesinde olunca ne desem bilemedim:D Bu Pyar öyle sevimli öyle güzel bir diziki bir türlü bırakamadım. Dizi saçmalıklarla dolu ama Kuşi(Arnav böyle seslenince içimin yağları eriyo sanki:)) ve Arnav'ın aşkları o kadar tatlı ki insan seyredip bitirmeye bile kıyamıyor. Ve evet bu alem bir Arvan-ji hayranı daha kazandı:) (Nasıl kazanmasın ya o bakışlar o gülüşler...!) Dizide hem sevdiğim hem kızdığım o kadar çok nokta varki benden başka kimsede izlemiyor çevremde şimdilik sadece hayalet gibi yazılarınızı okuyom. Özelliklede senin ve birkaç kişinin bollywoodfanatiklerini forumuna yazdığınız yorumların hastasıyım. Yakında bende katılıcam inşallah:))

    Not: Şimdi de yeni gözdem Rang Rasiya... Bakalım bizim deli kız manyak Rudra'yı nasıl yola getiricek merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome My Word ♥♥

      Diziyi izlediğine öyle sevindim ki ♥ Hele ki benim yazımdan sonra başlamışsın daha da mutlu oldum. O zaman sen resmen 'ARNAV'landın hihihi

      Şaka bir yana kore dizilerinden sonra nasıl da dolu dolu geliyor değil mi? O tutuk romantizm yerine adama DNA sına kadar romantizmi yüklüyor hint dizileri. Pyarr bu bakımdan şahane ötesi bir dizi. İnsanı öyle bir hale getiriyor ki ANLATAMIYORSUN!! Sen de şu anda benim gibisin eminim. Kendini en baştan her şeye inanabilecek gibi hissediyorsun. (Ben hala öyleyim) Açıp açıp Arnav & Kushi videoları izliyorum.

      Eğer vakit bulursam tekrar sıfırdan izlemeye başlayacağım ^^ Delisi oldum dizinin. Sanırım sen de yakında nickini Hint Delisi olarak değiştirirsin.

      Bollywood fanatiklerine üye misin? Nickin ne? Sen beni bulmuşsun zaten :D

      Rang Rasiya yeni favori dizim oldu yeminle :D Görmüşsündür zaten. O kadar ki dizi bölümü yayınlanır yayınlanmaz kendimi spoiler+yorum başlığına atıyorum. Senin de dediğin gibi kafa dengi ve çok hoş yorumlar yapan kişiler var. Düşün yıllar sonra bana forum ortamını sevdirdiler ♥ Seni de yakında aramızda görmek istiyorum. Rudra ve Paro'nun şiddet dolu aşk yolculuğuna beraber şahitlik edelim hihihi

      Sil
    2. Hoşbuldummmm:)))

      Hint Delisi:)) Bu yazını beş dakkika önce görseydim öyle yapardım adımı yahu o dereceye geldim zati:) Ya öyle bir bağımlısı oldum ki yeminle o kadar bölümü erinmeden izledim hatta niye bu kadar kısa yapmışlar diyede hayıflandım.

      Cidden kore dizilerinden sonra ilaç gibi geldi biraz sıkılmaya başlamıştım böyle bir değişiklik iyi oldu. Helede Arnav-ji gibi şukelayla tanışmışım daha ne isterim:D Kızın da hakkını yemeyeyim Sanaya da çok iyi bir oyuncu ve hintlilere göre güzel kız Allah için.

      Ben bu siteye üye olma olayını yıllarrrr önce bırakmıştım, sırf videoları açabilmek için bi isim sallamıştım ama şimdi baktım işler çığrından çıktı bu 3. dizi olcak Kore Delisi adıyla açayım dedim, farklı bi isim olunca garip hissettim ya sanki uzakdoğuya ihanet ediyomuşum gibi:D Sana arkadaşlık isteği yolladı Kore-Delisi adıyla ama üyeliğim aktifleşediği için gelmemiş olabilir. Ayy bu forum işinede bulaştık Allah sonumuzu hayreylesin artık:))

      Senle konuşurken pek bi mutlu hisettim kendimi, o kadar dizi izleyipte kimseyle konuşamayınca kötü oluyor insan:) Valla daha çok şey yazasım var ama bloğunda Pyar nidaları atmaktan korkuyor. Farkındaysan daha Rudra şukelasıyla Paro şekerine sıra bile gelmedi:D Üyelik aktifleşsin hemen damlıyorum yanına:)

      Sil
    3. Ben demiştim zaten bu postu yazarken. Bölümleri izlerken adeta çekirdek gibi geliyor. Nasıl bittiğini 398 bölümü nasıl izlediğini, nasıl final yaptığını anlamıyorsun :)

      Kore dizilerinden ve kore simalarından sonra adeta bahar gibi geldi. Yeni bir soluk yeni bir tema ve yeni konular. Kore dizileri de çok iyi hoş ama o kadar çok izledik ki bir süre sonra çok çiğnenmiş sakız tadı vermeye başladı. Tadına aşinayız, seviyoruz, artık eski tadı alamasak da bırakamıyoruz :D

      Arnav ♥ Barun Sobti ♥ diyorum tek geçerim. Ben bu kadar dizi drama izledim. Bu kadar güzel kimyaları olan, bu kadar hoş görünen, çiftin birbirine olan çekimleri bu kadar iyi yansıtılmış yapım görmedim. Hani dedim ya postumda 'Beni Aşka Tekrar İnandıran Dizi' Kesinlikle öyle!! Barun Sobti ve Sanaya İrani mükemmel yakışmışlar ve mükemmel uyumu yakalamışlar.

      Hele hele dans sahnelerinde çalan Teri Meri mp3 çalarımda tekrar tekrar dinlenmekten helak oldu :D Deli gibi dinliyorum hastasıyım evet :D

      Aynen yıllar var ben sitelere forumlara üye olmayalı yorum yapmayalı. Diğer isminle arkadaş ekledim. Diğerini bekliyorum ;) Forum çok eğlenceli ama kaliteli seviyeli ve özellikle yorumlar çok zekice ve komik oluyor. Seviyorum. Özellikle de aynı zevkleri paylaştığın insanlarla yazışmak paylaşmak çok iyi geliyor insana :D

      Dimi dimi... Pyarr'ın diğer bir etkisi de o maalesef :D O kadar çok etkisinde kalıyorsun ki sokaklarda seke seke yürümek, herkese Pyar izlettirmek istiyorsun hihihi

      O zaman Pyar hakkında burada dertleşim Rudra ve Paro meselesini forumda halledelim ^^ Nihayet kafa dengim ve sevdiğim bir insanla bu konuyu konuşabiliyorummmm... Nihayet birisi beni anlıyorrr ♥

      Sil
    4. 398 gibi bi rakam olunca insanın gözü ister istemez korkuyor. Ama dediğin gibi bölümler kısa oluca hemencecik geçiveriyor. Hatta iver bende yeniden başlamayı düşünüyom :D Bazı bölümleri atlamıştım şimdi oturup adam akıllı baştan izlicem inşallah.

      Aynen katılıyorum canımcım kore dizileri iyi hoşta insan bi süre sonra hep aktar dönder aynı şeyleri izliyormuş gibi hissediyor. Hint filmlerinin zaten hastasıydım, dizilerinin de bu kadar sevimli olabileceğini tahmin etmezdim. O kadar içtenler ki insan kendini o karakterin yerine koymadan edemiyor. Yani ne bileyim o kadar sevdim ki anlatamıyorum bile, bi insan sevdiğine her bakınca seyircinin yüreği sızlar mı yaa off çok iyiydi be!

      Bu arada canım farkettiğin üzere Yıldız Tozu adıyla dalış yaptım diğerinin onaylanmasını bekleyemedim:D Orda da adım farklı olsun napım hem daha iyi adıın kore delisi olupra hintlilerle bu kadar kafayı bozunca bi garip olurdu millet, durduk yere kafa karıştırmayayım:) hihi seni çok iyi anlıyorum diziyi izlediğimde Arnav-jiii diye ortada dolanırken insanlar bön bön bakınca bütün hevesim kursağımda kalıyordu. Bundan sonra konuşucak birini bulmuşum fırsatı kaçırır mıyı bol bol konuşalım emi:)) Şimdilik kaçmam lazım akşam forumda görüşürüz:D

      Sil
    5. Bende atlaya atlaya izledim ilk seferinde^^ Konuya hakim olunca ve genelde neden bahsettiklerini kavrayınca pek öyle izlemek anlamsız geliyor. Ama Khushi ve Arnav sahnelerinin tamamını izledim hihihihi

      Bir Coffee Prince bir de Pyarr diyorum ♥ Hissettirerek yaşatan, seyirciyi pc karşısından alıp sahnenin geçtiği odanın bir köşesine hapseden yapımlar :) Arnav ve Khushi bakışırken yada böyle çok heyecanlı bir sahne varken resmen bende nefesimi tutuyorum, Khushi'nin göğsü yaşadığı anın duygularıyla hızla inip kalkarken bende pc karşısında 45654564 km koşmuş gibi nefes nefeseyim :D ♥♥♥

      Sanırım dediğimiz gibi anlatamıyor insan dizinin hissettirdiklerini :) Çok iyiydi beee!!! Aynen katılıyorum sana :D

      Yıldız Tozu ♥ çok beğendim :) Emin ol seni ve yaşadığın duygusal fırtınaları en iyi anlayacak olan insanlar orada. Hem kore dizilerini izleyen bir kısım da mevcut. İstediğinde orada da takılabilirsin :) Rang Rasiya da özel 14 şubat bölümü olur mu dersin??

      Sil
    6. Bende o damat bozuntusunun olduğu yerleri atladım onu izlemeye bile katlanamıyordum düşün adama ne kadar sinirlendiysem yüzünü görmeye bile tahammül edemiyordum. İvet bende Arnav ve Khushi'nin olduğu sahneleri başa sara sara izledim.

      Coffee Prince de oyuncuların kimyalarını ve hissettiklerini bize güzel bir şekilde yansıttıkları için çok seviyorum ama bu dizi bir tık daha ilerde bence. Duyguları aktarma konusunda diyorum yani her iki oyuncuda özellikle de o duygusal sanleri o kadar gerçekçi oynadılar ki yani adam evli olmasa Sanaya abayı yaktı dicem o derece:D Aynen ya demek senin de dikkatini çekti. Arnav Khushi'ye her yaklaştığında kızın nefes alışı hızlanıpta gğüs kafesi inip kalkmıyomu ayy ben bile ekran karşısında ölüp bitiyorum <3

      Sağol canımcım ismi beğenmene sevindim:) Evet forumda asya kısmıda baya fazla ama tabi hintliler daha rağbet görmüş orda, sanırım tanıtım eksikliği var. Bir ara hintlilerden sıkılmaya başlarsak ordaki asya kısmına el atarız inşallah:D
      Ayyy yeminle dün aklımdan Rang Rasiyayı geçirdim hazır bunlar aradaki buzları yavaştan erittiler sevgililer günü hatrına bize bir kıyak geçip şöyle şukela bir bölüm çekseler. Valla tadından yenmez, şahsen Rudra nın aşık hallerini çok merak ediyom. İnşallah olur, olsun yaaa!

      Sil
    7. Ayyy o damat varya o damat yarabbim adamı katil ederdi. En sinir olduğum da Anjali'nin at gözlükleri oldu. Sanırım insan çok şiddetli aşk yaşayınca böylesine kör oluyor. Yazık ://

      Tabii ki Pyarr tıklarca önde. Coffee Prince örneği verme sebebi KDrama klasmanında rakipsiz görmem :D O yüzden karşısına bu denli büyük bir karşılaştırma koydum. Adaletli olmak önemli :P

      Kamera arkası videoları izledin mi? Mutlaka izlemelisin. Sanaya ve Barun arasındaki kimyanın iletişimin aslında nasıl da gerçek olduğunu görüyor insan. Aralarında 'aşk' var demiyorum ama olma ihtimali çok yüksekti. Barun Sobti'nin bu yüzden diziden ayrıldığı söylentileri var. Hala hem de :D

      Evet Khushi'nin göğsü inip kalktıkça ben öldüm pc karşısında nefes nefes :D Ne biçim dizi yarabbim. Arnav'ın kötü davranıp kalbini kırdığı sahnelerde resmen kalbim burkuldu :D

      Şu hint dizilerinin havalara uçuran etkisi geçsin oraya da el atarız elbet :D Rang Rasiya nasıldı ama hele fragman öldüm bittim :) Hemen pazartesi olsun istiyorum ♥

      Sil
  6. yaw iyi yaptın da, 398 de beni kaybettin ki :)
    yine hani şu hissettiklerin var ya, dizi bitmesine rağmen hala duyguları hissetmen yani..
    nabruta de de bi şans verelim bizde :)

    YanıtlaSil
  7. Seyhan canım bu diziyi mutlaka izlemelisiniz. Diyorum hep çekirdek gibi nasıl bittiğini anlamayacaksınız :) Valla bana ilaç gibi geldi resmen. Hala youtube da videolarını açıp hülyalı hülyalı klipleri favori sahnelerimi izliyorum. Ezberledim desen yeridir.

    Nabrut u kafalamak lazım desene ^^ ben geceli gündüzlü 2 haftada izledim (bağımlılık yapıyor) bu diziye başlamak için boş bir zaman bulmalısınız. yoksa günlük planlarınızda aksama oluyor. Ben diziyi izlerken bakkala bile gitmedi. Üstüm başım toz tuttu vallahi euheuehe

    YanıtlaSil
  8. ben 30 bölüm izledim de ya bu anjali damada mı aşık oluyor ne oluyor? :D vay başıma:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anjali zaten evli :) Evli olduğu kişide 'damat' dedikleri ve henüz kimliği ortaya çıkmayan kişi ^^ Sabır diyorum izlemeye devammmm :))))

      Sil
    2. ahaha mallığıma ver khushi'nin ablasıyla karıştırdım anjaliyi te Allah'ım ya :D

      Sil
    3. Estağfurullah ^^ Payal diyorsun sen ^^ Yok yok öyle birşey sen izlemeye devam et ;) İçin rahat olsun 'damat' konusunda :)

      Sil
    4. Bu arada sayende haberdar oldum hint dizilerinden sağol :) k-dramalardan sıkılınca ilaç gibi geldi bu :)

      Sil
    5. Ne desem bilemedim bu yorumuna :) Afiyet olsun desem hihihi Şaka bir yana rica ederim. Böyle güzel yapımlar olunca herkes izlesin herkes beğensin istiyorum. Ayrıca dediğin gibi K-Dramalardan sonra resmen ilaç gibi geliyor. Taze bir nefes gibi :)

      Sil
    6. Öyle valla :)

      Sil
  9. ahhh o teri meri aaahh neydi o beee :)))

    YanıtlaSil
  10. Selamlar Nefertiti. Yazın oldukça heveslendirici olmuş; okuduktan sonra pek de zaman geçmeden kendimi dizinin içinde buldum bile;) Diziyi izlerken ağzım kulaklarıma vardıkça gelip burada izleyenlerle yorumlaşmak istedim ama izlemeye ara veremedim. En sonunda da söyleyeceklerim o kadar birikti ki yoruma sığamaz oldu. Ben de blogta diziyle ilgili içimi dökmekte buldum çareyi:) Şimdi 328. bölümdeyim ama youtube videolarını bırakıp da diziye dönemiyorum malesef:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman aramıza hoşgeldin ^^ Seni de 'Arnav-ladım- desene hihhi

      Öyle değil mi ama çekirdek gibi dizi izledikçe izleyesi geliyor insanın... Yüzünde aptalca bir gülümseme, göğsünün ortasına uzun süre etkili mutluluk hissi yerleştiriyor :) :)

      Hemen yazını okumaya gidiyorum :)))) Devam et izemeye finali yapmalısın :)) Gerçi en güzel en aşk dolu yerleri izlemişsin ama yine de konu Arnav & Khushi olunca dur diyemem sana :)))

      Sil
    2. Ayrıca konuşmak yorumlaşmak istediğin, dert yanmak istediğin bir konu olursa ben her daim buradayım ;)))

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Arnavlandığım kesin ;)
      İlk 88i izlememiştim. 328'den 1. bölüme geçtimç Şimdi, Arnav'ın Khushi'ye ettiği eziyetleri "Ama sonra çok yalvaracaksın!" nihahah diyerek keyifle izliyorum;)
      "Çekirdek" gibi olmasından dolayı ara veremiyor olmak en büyük sıkıntı... İkinci en büyük sıkıntı ise görüntü kalitesi; aaah hd olaydı ah:/

      Sil
    5. Maalesef ben de en büyük sıkıntıyı görüntü kalitesinde yaşadım.. İleride daha kaliteli görüntüyle izleme imkanımız olur inşallah.. Bir ara hariciye indirmeyi düşündüm diziyi ama kaç TB harici gider bu diziye hesaplayamadım :D Vazgeçtim hihi

      İlk bölümlerde offf offff... O halleri sık sık karşılaşmaları.. Hikayenin tanışma faslının oturması... Hele hele ileride olacakları bilirken nasıl da zevkli :)

      Bu arada bloguna uzuuuun ve güzel bir yorum bıraktım.. Zevkle ;)

      Sil
  11. Ben bazı bölümleri not ettim kenara, "tekrar izlemelik" diye. 398 bölüm indirilmesi kasar tabii ki ama 5-10 bölüm arşive atılabilir;) Ben yeniyim de bilmiyorum, indirince 720p mi yoksa 480p mi? ;)

    Evet evet bizim kız kavgada dünya markasıymış görmüş olduk ilk bölümlerde, oğlanı ambale etti resmen;)

    Bloğumdaki güzel "el işçiliğini" zevkle okudum ve paslamaya çalıştım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim zamanım olsa ben en baştan başlayacağım tekrar izlemeye ^^ 398 bölüm arşivlemek çok zor :( ona paramı yetişir yaaa --ciddi düşünüyor :D--

      İndirince kalite çok yüksek kaliteli değil bildiğim kadarıyla 360-480 arası değişiyor görüntü kaliteleri. Ama internette Türkçe alt yazı olmadan 720p kalitede orjinal indirme linkleri varmış. Ben indirmedim ama duydum ;) Bollywood fanatiklerinde bakmadım tüm bölümlere. İlk bölümlerden 1-2 bölüm indirdim ama onların kaliteleri de çok yüksek değildi. Daha sonrakiler nasıldır bilmiyorum ;)

      İlk bölümler ilişkinin nasıl başladığı konusunda harikadır. Böyle güzel başlangıç yapan diziler çok ender oluyor bence. İlk bölümden avucuna altı 398.bölümde buruşturup fırlatıp attı :D :D

      Ben de geri durur muyum sence? Geri pasına rövaşata yaptım bende heheheh

      Sil
    2. Tekrar selamlar :)

      İlk 88 bitti artık. Diziyi iç çarpanlarına ayırıp izlediğim için mi bilmiyorum ama ilk88 ben de çok "çene yaptı". Yani belli oldu artık, yeni bir post doğuyor hem de bol spoilerlı, bol bol Arnav'a sövüp saymalı... ;)

      İndirme konusuna baktım biraz. Ortalık birbirine girmiş durumda. Bölümlerin birazı varsa birazı yok. Birazı Kars'ta HD ise birazı Bratislava'da 144p... Altyazı durumu zaten skandal... Diziye sağlam bir iade-i itibar gerekiyor ya hadi neyse...

      Geri pasını "gördüm" ve arttırdım ;)

      Sil
    3. İlk 88 bölüm için yorumunu-postunu heyecanla bekliyorum ^^

      Aynen dediğin gibi indirme konusu çok tartışmalı ve karışık bir konu :( Eğer gerçekten imkanım olsa bu diziyi hariciler dolusu arşivlemek isterdim. Ama senin de dediğin gibi hem alt yazı hemde indirme kaliteleri şu an için iç açıcı değil.

      Daha iyisi gelene kadar youtube videolarına kaldık hehe

      Ve aynısını bende yaptım.. geri pass ;)

      Sil
    4. Arkadaş siz amma hızlısınız yahu... Tecrübe belli... ;) Benim ilk88in yazısı taslağa girdi de yayına ne zaman girer Allah bilir...

      RR'yı hd izleyince IPKKND'ye harbi yazık olmuş dedim :(

      Pası karşıladım, top çeviriyorum ;)

      Sil
  12. Ben de sardım diziye, daha 35. bölümdeyim ama sevdim öyle pek önemli bir şey olmuyor aslında ama, izledikçe izleyesim geliyor, Arnav'dan kaynaklı galiba hasta oldum ben bu adama, bu dizi biterse! yine hint dizisi izlemeyi düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazan mübarek olsun bacım ^^ Dizinin daha başındasın ve Arnav hastası olmuşsun bile.. Maalesef tedavisi yok.. Geçmiş olsun diyemeyeceğim.. Hayırlı uğurlu olsun.. Aramıza hoşgeldin hehehehe

      İzledikten sonra mutlaka yorumunu bekliyorum. Bloguna yazarsan yada arada konuşmak ayyy bunu söylemem gerek diye düşünürsen ben buradayım ;)

      Arnav-ladım seni hihihi ;)

      Sil
  13. Kurban 3 geldiii :) Ama bacım hep senin başının altından çıktı bu Arnavlar :) Milleti verem ediyoruz el birliğiyle ben sana söyleyeyim.
    Youtube videoları derken, mutlaka görmüşsündür ama "kissing for dummies" başlıklı bir video var: http://www.youtube.com/watch?v=VDsSMOx0NLM
    Arnav'a Mr Kiss Kiss demişler. Hepsini yazacağım çünkü çok komik ve haklı:
    1. Elementary my dear dummy, switch off the damn phone!!
    2. When playing hide&seek, especially with kidnappers, maintain your focus. Getting distracted can cause a lot of pain
    3. Living room is a big no-no (Ah bunu dizi boyu ne çok söyledim ekran karşısında)
    The Raizada Satsang Samaj will break in on you unceremoniously
    4. Just fire the moron who dares to interrupt you
    5. When presented with a golden oppurtunity, don't beat around the bush! (Ahhh Arnav-ji ahh)
    6. Before you try the SRS move, sweep the room dear of any Bhagwan ki murties.
    7. Forget what granny said
    8. Don't be impulsive when your bil is a peeping Tom (Yazık ya bir de dikizlendiler en mutlu gecelerinde hahahah)
    9. Don't attemp a kiss when she is hallucinating
    10. Don't hold her stuff hostage, you'll lose
    11.Don't make the same mistake twice
    12. Avoid diabetic dialogs. Kick your ex out of the house first. Not all the candles of Arabia can brighten up your life otherwise
    13. Convince her you care about her parents, and that you respect her feelings (Luckiest step)
    Gif'ler neden bu kadar güzel gerçekten. Çok fazla mimik ve romantik sahne olduğu için herhalde.
    Teşekkür ederiz Arnavladığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe ^^ Bu harika diziyi birilerinin izlemesine vesile oldukça nasıl mutlu oluyorum.. Diziyi izlediğimde hissettiğim mutluluğu sizlerinde hissettiğini bilmek beni de çok mutlu ediyor ♥

      Nasıl da listeledin sahneleri.. bir de yorumlamış hehe :D Her bir sahne harikadır.. Ama benim en çok beğendiğim havuz başındaki bileklik taktıktan sonraki ♥ hergün bir doz izliyorum :P

      O videoyu izlemem mi hiç :D Şimdiye kadar yüzlerce Arnav&Khushi videosu.. ve kamera arkası videolarının tamamını hatmeyledim :D

      Sen de gördün herşeyin başlamasına sebep olan gifi.. Bence sonuna kadar haklıyım ama hihi

      Özel Not: Sanaya yani Khushi'nin Rang Rasiya dizisine acilen başlaman lazım :D Bu akşam 65.bölümü yayınlandı :) kore-delisi nin blogunda yazdığı gibi Arnav'ı Rudra ile aldatıyorum açık açık hehe :D O dizi de çok güzel tavsiye ederim canım

      Tekrardan kazan mübarek olsun hehe Dizinin etkisi uzun süre mutluluk şeklinde devam ediyor. Bloguna yorum yazıyorum şu ara.. kore-delisi nin blogunda gördüysen destansı vari bir yorum gelecek.. ;)

      Sil
    2. Yav o havuz başı bileklik sahnesi telefon çalana kadar iyiydi hoştu da, işler beklediği gibi sonuçlanmayınca Arnav'ın birden ben Lavanya ile nişanlanıyorum uleyn sen de kimsin be kadın, haddini bil diye Khushi'ye posta koyması hiç ama hiç hoş değildi. 10 bölüm falan küstüm kendisine :))
      Bilemedim şimdi üçünüz de aynı diziyi söylüyorsunuz ama oradaki adama resimlerinden pek ısınamadım. Bilmem ki Arnav taşfırını kadar şapşoloz mudur? :) Nasılsa 300 bölümü kısa zamanda izlemeye alıştım, haftaya ona da başlarsam hiç şaşırmam.

      Sil
    3. hehehe bende aynen senin gibi sövüp durdum Arnav'a.. Görsen küfürler gırla.. kazma kazma davranışlarını gördükçe Khushi az üzülmedim :D Bir ara az daha voodoo bebeği yapacaktım... neyseki sonradan yola geld :D :P

      Bende ilk başta resimlerden ısınamadım ama izledikçe ısınıyor insan ♥ Arnav'dan daha fena. Bildiğin taş fırın.. Bir kere adam asker yaa ^^ (yazar bu arada aynen buradaki gibidir: http://i.imgur.com/jQEA3Ze.gif )

      Ben tr alt yazıyı beklemeden yayınlandığı gün hemen izliyorum. O derece bağımlısı oldum.. Rang Rasiya ile Rudra ile kalkıyorum resmen :D Bloglardan birinde sormuştun kaç bölüm diye? Valla daha bölüm sayısı belli değil canım. Hint dizilerinde nabza göre şerbet veriyorlar ^^ Gittiği yere kadar desem ♥

      İlk elli bölüm bol kavgalı gürültülü geçti. 50. bölümden sonra senaryo inanılmaz zevkli ilerlemeye başladı. Pc karşısında zevkten 657643564 milyon köşe oluyorum izlerken hehe

      Daha nasıl reklamını yapsam bilemedim :) Sen en iyisi izle ;) Zaten klasik hint dizisi gibi 20 dakikacık bölümlerden oluşuyor.. Ne olduğunu anlamadan bize yetişirsin ;)

      Bu diziye de başlarsan artık bana dua mı edersin beddua mı orasını bilemicem euheuehuheeee

      Sil
    4. ben yeni basladim arnavlanmisdim resmen etkisinden cikmak icin izledim rang rasiyani begendim ama sonunda paro oluyor cok kotu oldum rudRA evet cok yakisikli bayildim ona sanoya hayranim her halini seviyorum onun icin izliyorum

      Sil
    5. Sanaya ne yapsa izlerim o derece seviyorum kadını ^^ Rang Rasiya sonlarda maalesef beklenilen başarıyı gösteremedi. Ben Paro'nun o güçlü karakterini çok sevmiştim :)

      Sil
    6. Evet yaa sonunda paronu oldurduler ben cok kotu oldum ama myrahi sevdim bi sey anlamadim nasil rudra ona asik oldu yani hizli oldu anlamadim

      Sil
    7. Ben Paro'yu daha çok sevmiştim. Ben Rudra'nın Myrah'ı sevdiğine hiç inanmadım. O Paro'yu gördüğü için aşık olduğunu düşündü bence. İnandırıcı gelmedi hiç. Bir de mistik olaylar falan katmaya çalıştılar. Gaipten gelen çan sesleri falan. pöff.. Yine de başlarda çok heyecanlıydı ♥

      Sil
    8. Evet bencede paro ona beni birak yoksa o asla paroya asik oldugu gibi myraha olamadi yani bir seyler hiss etdi ama sonda paronun adini soyledi paro icin hayatimi kurmaliyim soyledi ama ordan burdan izlemisim tavsiyye ediyomusun izlemeyi birde oglu icin bence evlendi

      Sil
    9. Cok tsk ederim yani zamanini bana ayirdigin icin paro hazm edemediyim bir sey varsa onca acidan sonra mutlu olmani hakk ediyorlardi ama yapimcilarin dusuncesizliyi myraha asikmi idi degildi bilemedim sonda anlamadim yahu ne zaman asik oldu bu adam 7 yil aradam gecti adam karisini unutamamis myrah geldi adam paronu unudub bunami asik oldu banada inandirici gelmedi sonda yine paronun adini soyledi bide adam myrah evlendigi ivin cekip gitdi askiycin bi seylermi yapa bilirdi paro gibi onu sevmedi bence

      Sil
    10. Ben Rang Rasiya dizisini eş zamanlı Hindistan zamanıyla izlemiştim. Alt yazı falan da olmadan yani. Paro'nun hamile kaldığı bölümlere kadar harikaydı. Ben dizinin o bölümde bittiğini düşünüyorum. Sadece o bölümlere kadar izlemek istersen izle. Çünkü oraya kadar izlenmeye değer. Sonrası dizinin çırpınışları falan. Ben Myrah ve Rudra aşkına hiç inanmadım. Yani hiç olası görünmedi. Çok zorlama ve saçmaydı.

      Sil
    11. Tamam cok tskler izliycem barun ve sanaya yeni dizi cekiyorlarmis martda dogrumu

      Sil
    12. Evet ortada öyle bir söylenti dolaşıyor. Ancak henüz iki taraf da bu haberi doğrulamadı ;) Ben de heyecanla beklemekteyim ^^

      Sil
  14. Ben bunun turkcesini bulamadim bi ilk bolum turkce nerden bulabilirim yardim edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeppuda.com sitesinde çevirisi yeniden yapılmaya başlandı. Şu an 50. bölümleri çeviriyorlar. Ayrıca googla arama motoruna dizinin adını ve türkçe alt yazılı izle diye aratırsanız birkaç kaynak çıkıyor. Şu anda tam olarak çevirisini tamamlamış benim bildiğim bollywoodfanatikleri forumu var. Orada bulabilirsiniz ;)

      Sil
  15. Bişey soylicem ben 20.bölümündeyim ama hala çok sıkıcı geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam etmeni şiddetle tavsiye ederim. Henüz konu ve karakterler oturmamıştı. Eğer 50.bölüme kadar dayanırsan gerisi gelecektir. Yada belki de bu tür hint dizilerini sevmiyor da olabilirsin. Tamamen zevk meselesi :)

      Sil
  16. Ben tesadüfen yabancı yayin yapan bi uydu kanalında gördüm çok etkilendim hic bi şey bile anlamadan o kadar beğendim ki sonra kanali arastrdim rustavi 2 Gürcistan kanali gürcü ce yayin yapiyorlar. Sonra da dizinin ismini buldum baya yere baktim. konusunu da öğrendim simdi sayenizde :) şimdi izlemeye basliyorum türkçe alt yazili hepsini izlicem inşallah teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka mutlaka ve mutlaka izlemelisin :)

      Çok severek ve beğenerek izledim. Hayatımda izlediğin en iyi dizilerden birisi. Mutlu eden dizilerden biri.

      Eğlenceli ve güzel saatler seni bekliyor. Bitirdiğinde de gelip yorum bırakırsın umarım. Düşüncelerini merak ettim ;)

      Sil
    2. beni öldürdü gerçekten

      Sil
    3. Dizi kesinlikle öyle 'sonunuz' oluveriyor :)

      Sil
  17. Ben de tv yi açtım öylesine bakarken birden tutuldu m diziye. sonra netten altyazılı izlemeye devam ettim.şimdi ne izlesem aklıma arnav kushi geliyor. ben o kadar bağlanmadım bi diziye.hele arnav karakteri.aslında ben arnav a hep hak verdim. Kushi ye de bazen anlam veremesem de. Şimdi bazı güzel bölümlere bakıyorum. Ama neden saçma yerlerde arnav dublör kullanıyor anlamıyorum ya soğutuyor fark ettikçe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu diziyi izleyeli aradan ne kadar zaman geçti hala dizinin etkisinden çıkamadım ♥ Arnav ve Khushi'nin hikayesi öyle. İnsan her iki tarafa da hak vermeden yapamıyor. Sanırım rüzgar hangi tarafa doğru eserse o yana hak veriyoruz biz de :D Hint dizileri 'rüzgar' etkisi ;)

      Barun son bölümlerde diziden ayrıldı. Bu sebeple onun rol alması gereken sahneler önceden çekildi. Daha sonra da montajla eklendi diziye. Bu sebeple o şekilde. Ama son bölümlere kadar dublör yoktu.

      Sil
    2. Gerçekten öğrendiğim iyi oldu teşekkür ederim zaten son bölümlerde fark ettim keşke hiç bitmese dizi.ek karakterlere de çok alışıyorsun. Bi sahnede ağlıyorsun diğerinde gülüyorsun. Beni derinden etkiledi gerçekten.odun bir adamı bu kadar sadık bir eş haline getiren kadının gücü ��

      Sil
    3. Evet bende izlerken aynı şeyleri düşündüm. Zaten neredeyse dizi final yapmıştı bu şekilde olmasına gerek yoktu. Ama aynen dediğin gibi etkisinden uzun süre çıkamıyor insan. Sen daha yeni izlemişsin hem etkisi baya sürüyor :)

      Bu arada geçen ay yayınlanan özel 8 bölümü izledin mi? Khushi ve Arnav'ın 3 yıl sonrasını anlatan özel 8 bölüm yayınlandı. O kadar sevimlilerdi ki ♥ Deli gibi özlemişim bu çifti. Keşke yıllarca sürse de izlesek dedim :)

      Sil
  18. Evet izledim daha şirin bir çift olmuşlar :) evet galiba etkisinden çıkamayacağım çünkü arnav ın alaycı gülüşü ve kushi nin delilikleri beni en çok bağlayan sahneler.:)

    YanıtlaSil
  19. kızlaaaar sızı takıp edıyordum ama bır turlu ulasmak mumkun olmadı ne olur bana cvp verın ben kucuklugumden berı hınt dıxılerıne hayrandım rang rasıya ve ıs pyaar ı 10 gunde gece gunduz demeden ızledım sabahlara kadar dur durak yok yeme ıcme yok bazen agladım bazen de kufur ederek malum arnav....sızı sohbetınız cok sevdım sımdı chanchan ı ızlemek ıstıyotum ama alt yazı yok galıba bana yardımcı olurmusunuz pc de alt yazı var oldugu yazıyor ama ben mı bulamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldin hahaha Sen de Arnav-lanmışsın hem de çok fena :D Aradan epey zaman geçtiği için ben artık normale döndüm. Ama arada videolarına rastlayınca accayip özlediğimi fark ediyorum. Tekrar tekrar izlememek için kendimi zor tutuyorum ^^

      Bende Chanchan dizisini araştırdım ama yok sanırım türkçe alt yazıyla yayınlayan bir yer. Sen yine de takipte kal belki yayınlarlar.

      Sil
  20. diğer kadro çok berbat :( keşke aynı oyuncular devam etseydi izlenmiyo çok kötü olmuş bende bitirdim neredeyse ağliycam :( ve de onun alt yazılı bölümleri yok barun ve sanaya harikaydı :( :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 2. sezon IssPyar dizisini ben de beğenmedim. Belki Barun ve Sanaya çiftinden sonra ısınamadım :))

      Biraz daha uzasaydı hatta yıllarca sürseydi bile izlerdim. Ama yine de tadında bittiği kanısındayım ;)

      Sil
  21. keşke filim tuttu diye tekrar devam etseler kanal 7 de bile çok izleniyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok devam etmezler. Zaten dizinin fanları çok istedi diye dzinin bitiş tarihinden 3 yıl sonrasını gösteren özel 8 bölüm yayınladılar. Onları tekrar görmek o kadar mutlu etti ki beni ♥

      Sil
  22. Yazın cok anlamlı tebrikler. Dizi gerçekten muhtesem defalarca başdan sona kadar hiç bıkmadan izliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel iltifatın için teşekkürler. Dizinin hissettiklerinin yanında çok yetersiz bence ama olsun ^^ Yine de insan o duyguları kelimelere dökme ihtiyacı yada paylaşma ihtiyacıyla dolup taşıyor :)

      Ben de defalarca ve defalarca izledim. İnsanı mutlu eden, gülümseten ve aşka tekrar inandıran güzel bir dizi ;)

      Sil
  23. Televizyonda sıkılırken rastgelmeyle başladı ve şuan burdayım.Bir hafta okula gitmeden gece uyumadan yemek yemeden vs izledim ve dün bitti.Şuan içimde öyle bir boşluk var ki.Ne başka bir dizi izleyesim geliyo ne de başka bir şey yapasım.Öyle bağlanmışım ki aklımdan çıkaramıyorum şuan ağlıcak durumdayım.Oyuncular hakkında bilgiler videolar set arkası izlemek bile daha fazla morelimi bozuyor.Ne yapmam gerek bilmiyorum.Ya sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoşgeldin^^ Tabiri caiz ise 'Arnav-lanmışsın' sen bildiğin hehe

      Zaten bu dizi başladımı bitirilmeden durulmuyor. Öyle nalet :D

      Bittikten sonra yaşanan o boşluk... tarif edilemez. Hep diyorum ya insanı aşka inandıran dizidir bu benim için ^^

      Bir süre kamera arkası ve Khushi&Arnav videoları ile kendini avutmaya çalışmalısın. Bu derdin kesin bir çaresi yok maalesef. Özledikçe aç-aç izle ♥

      Sil
  24. İçimde kalan bir sürü sahne olmasaydı belki bu kadar üzülmezdim ama öyle anda bitirdiler ki..Hani o ilk etkileşimlerin bakışmaların olduğu sahnelerde hayal ederdim hep şu şu olsa diye.O hayallerim hep kaldı.Ya bilemiyorum ben mi çok bağlandım da hala bitmesini kaldıramıyorum.Keşke ek olarak verilen 8 bölümde eski sahneleri hatırlamak yerine aaravla yeni doğan bir bebek vb eğlenceli sahneleri verselerdi.Tam mutlu oldular bitti.Şimdi her dizi izleyişimde bir Arnav ve Khushi arayışı içindeyim.Ne kimse Khushi kadar altın kalpli, ne de kimse Arnav kadar güzel sevebiliyo.Dediğin gibi cidden aşka inandırabilen olağanüstü bir şey.Sen bilirsin hiç bu diziyi sevebileceğim kadar seveceğimi düşündüğün bir dizi var mı?Belki o sayede aklımdan çıkarabilirim aksi taktirde su-i hal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten son bölümlerde Barun rol almadığından dolayı maalesef dizi de öyle bir yerlere bağlanamadan bitirilmişti.

      Ve ben de senin gibi 'keşke şöyle olsaydı' dediğim sahneler vardı. Ve yine bende keşke bu sene yayınlanan 8 ilave bölümün 'bebek'li olmasını isterdim.

      Ama ben yine de mutluyum böylesi güzel ve beni böylesi mutlu eden bir diziyle karşılaştığıma.

      Ve yine üzülerek söylüyorum. Henüz İssPyarr aşkımı geçecek bir diziyle karşılaşmadım. Hiçbir aşk ARnav&Khushi'nin aşkı gibi güzel değil bana göre.

      Ama istesen http://indiasia.boards.net/ forumumuzda birbirinden güzel hint dizilerini çeviriyoruz. Meri Aashiqui dizisi mesela epey seviliyor ve popüler. Belki göz atmak istersin ^^

      Sil
    2. Yine been.Önerdiğin diziye uygun bir zamanda başlıcam.Şu sıralar derslerimle meşgul olmam gerek ama inşallah ona da başlıcam.Neyse sana sormak istediğim asıl şey de şu"Bi yerden okuduğua göre Barun ve Sanaya yine beraber bir dizide rol alacaklarmış".Emin değilim ama sen bilirsin.Nolur evet böyle bir şey var de.Öyle mutlu olurum ki.

      Sil
    3. Dersler daha önemli aman diyim ;))

      Barun ve Sanaya hakkındaki haberler benim de kulağıma geldi. Ancak ne televizyon kanalı ne de oyuncular tarafından onaylanmadığı için haber şu anda öyle havada kaldı. Dizinin StarPlus kanalında olacağı, 30 bölümcük olacağı, çekimlerin Mart ayında başlayacağı gibi haberler ortalarda dolanıyor. Hayırlısı bakalım ;)

      Gerçi Arnav&Khushi etiketini nasıl geçebilecekler orası muamma ve çok zor :)

      Sil
  25. Arnavlanmış biri olarak diziyi 2 defa izledim oda yetmedi kanal 7 de diziyi hiç izlememiş gibi izliyorum inanılmaz bir boşluk oluştu artık hiç bir hint dizisinden tat alamaz oldum çünki sürekli kıyaslama yapıyorum sadece arnav ve kuşinin yeni dizisimi bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldin o halde :))))

      Ben de kaç defa izledim, kaç kez tekrar çevirdim inan bilmiyorum. Tek bildiğim bana mutluluğu ekrandan verebilen ender dizilerden olduğu.

      Ve aynen sen de bizler gibi her dizide ARnav & Khushi'nin aşkını+kimyasını diğer bütün çiftlerle kıyaslıyorsun.

      Bakalım yeni dizi için ortada bir söylenti dolanıyor. Umarım gerçektir ^^

      Sil
    2. Artık herkesi arnavji diye çağırır oldum benimde kimyam değişti diziyi izlemeyenler tuhaf tuhaf yüzüme bakıyor bana öyle bakmayın diziyi izleyin nedemek istediğimi anlarsız diyorum ama ben hayal alemindeyim öyle bir aşk varmı acaba yoksa türk kızları hint erkekleriyle evlenecek:):)

      Sil
    3. Arnavlanan kişinin halinden Arnavlanan kişiler anlar bacım :D :D Zamanında arkadaşlarıma şöööle harika böööle romantik diye anlattığımda bana dudak kıvıranlar şimdi Kanal7 de gördüklerinde Sevda koş bak şöle böle bir dizi var diyorlar :D :D

      Maalesef gerçek hint erkekleri tıpkı kore erkekleri gibi hayal ürünü. Bunlar hayatın sadece parıltılı yönünün anlatıyor. Gerçek hayatta bana Arnav gibi davranacak adamı değil 1 dakika 1 saniye bir sevemem :D :D Belki de severim kim bilir :P

      Sil
  26. bende rang rasiya kurbanlarımdanım rudra ve paro aşkı beni bitiirmişti ama pis senaristler paroyu öldürerek hata ettiler ben hiç inanmadım myrah ve rudra aşkına zoraki bir şeydi .Paronun çakması gibi yapmaya çalıştılar ama tutmadı sonu hayal kırıklıgıydı benim için fakat yinede paro ve rudrayı sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tıpkı senin gibi düşünüyorum. Rudra ve Paro'nun aşkı daha gerçekti. Böyle aşama aşma, nefretten aşka doğru gelişmişti ♥ Ama Myrah'ı Paro'nun bir kopyası yaparak, araya gizemli çan sesleri koyarak falan çok saçmaladılar. Ha izledim mi izledim, sırf Sanaya hatırına valla. Hep diyorum bu kadın ne yapsa izlerim. O derece seviyorum ☻ ♥

      Sil
  27. merhaba Miss nefertiti aralıkta yazınızı okudum ama araya işler güçler girdi seyredemedim ve ocak ilk haftalarında diziyi bitirdim. hala etkisi geçmedi.. arnavlandım yani di mi :))) kaç numara oldugumu bilmiyorum :))) yazınıza yazınızdan diğer komşulara onlara ve size gelen yorumlara kadar her detayı okudum sanırım. bu nasıl bir şey kendime anlatamazken etrafıma anlatmaya çalıştıgımda diziden haberi olmayan birinin beni o an deli sandıgına eminim ya da yazık kafasını dagıtmak istedi ama toparlayamadı heralde bakışlarını o an hissediyorum sanki.. ama arnavladıklarım da var tabi:))))
    büyük keyifle okudum her satırınızı içten paylaşımlarınız için teşekkür ederim..
    çok iyi geldi ;)
    ben yemek bloggerı olarak seyredince tabi khushinin ballandıra ballandıra yediği jalebileri merak ettim peşine düştüm ve yabancı yerli bir dolu tariflerden geçerek deneyimledim.. nefis oldu.. yapıp yapıp duruyorum evdekilerde bayıldı .. eger denemek isterseniz tarifinefiskokulutarifler isimli blogumda bulabilirsiniz.. http://nefiskokulutarifler.blogspot.com.tr/2016/02/jalebi-hint-tatlisi-ve-ipkknd.html

    Aşkla kalın sevgiyle kalın sevgiler Şermin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehi ehii bildiğin Arnav-lanmışsın sen :D

      İşte en zoru da dizi bittikten sonra delicesine paylaşma, herkese izletme sevdası oluşuyor insanda :D Çok zor çookk hihi Masum insanları Arnavlamak için muhtaç olduğun kudret Teri Meri şarkısında mevcut hehe

      Az önce bloguna gittim ve güzel yazını okudum. Yazdığın övgü dolu sözler inan çok mutlu ettim. Ben istedim ki bu diziyi izlerken hissettiğim mutluluğu başkaları da hissetsin, bu diziyi mutlaka izlemeliyim desin :) Biraz bile olsa bunu başarabilmek çok mutlu etti beni ^^ Güzel yorumun için de çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Arnavlanmışım demi :D
      Ziyaretine çok sevindim teşekkür ederim.. İyi ki ama gerçekten iyi ki yazmışsın o mutlulugu ben yakaladım ;))
      Ve aynen ben de bunu istiyorum ;ben mutlu oldum ya seyrederken başkaları da seyretsin mutlu olsun istiyorum :)))
      Uykusu kaçan arkadaşlarımı arnavlıyorum şu sıra uyuyamıyorum diyorlar aa diyorum aç bir Arnav Khushı seyretmeye başla sonra uyumak istemeyeceksin başka bir moda geçeceksin hehehe :))) Hadi bakalım gazamız mübarek olsun :DDDDDD

      Sil
    3. IssPyarr paylaşıldıkça büyüyen ve insanı kendisine has bir gruba dahil eden bir dizi :)

      İnsanı mutlu eden ve aşka inandıran yapımlar oldukça enderdir. Diziyi keşfettiğim için çok mutluyum ^^ Ve bu mutluluğu mümkün olduğu kadar çok kişiyle paylaşmaya çalışıyorum.. Aşkta ve IssPyarr da herşey mübahtır :D :D

      Sil
  28. Yine been.Bir kaç hafta önce buralardaydım Barun'un Türkiyeye gelişi şerefine bir uğrayayım dedim.Açıkcası fikirlerini merak ediyorum.Bana sorarsanda koskoca Bollywood yıldızını adını hiç duymadığım bir kanalda düğün masası gibi bir masaya oturtarak üstüne üstelik rezalet düzensiz bir programda ağırlamaları beni utandırdı.Baruna yapılan büyük bir saygısızlıktı.Programdaki seyircilerin saygısızlıklarını söylemek bile istemiyorum.Programı izlediğim an o stüdyoyu o karışıklığı gördüğüm an sinirden kudurdum.Misafirperver ülke Türkiye ancak bu kadar kötü temsil edilirdi.Gerçekten şuan içim o kadar dolu ki.Biz 4. veya 5. sınıftakyen Antalya'nın bir kanalı vardı orda bir programa çıkmıştık yemin ederim ki o programın akışı daha düzenliydi.İlkokullu çocukları çıkaran basit bir kanal programından bahsediyorum.O kadar profosyenel düzeyde bir oyuncuyu böyle ağırlamaları içime oturdu.Bu saygısızlığı sindiremedim.Şuan tüm öfkemi buraya dökmüş gibi olduğum için kusura bakma.Senin fikirlerini merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş yoğunluğumdan programı ancak şimdi izleyebildim desem yeridir. Başkaları adına utanmak, yerin dibine girmek nedir çok güzel yaşattılar saolsunlar.

      Sorun hem program yapımcılarında hem de stüdyoya gelen 'çığlık' atmayı birşey sanan kızlarımızda. Adam iki kelimeyi bir araya getiremedi. Diyalog yok röportaj yok, saçma sapan birşey olmuş.

      Adamcağız A diyor çığlık, B diyor çığlık.. Sinir oldum vallahi de billahi de..

      Hayır kattiyen fesatlık yada kıskançlık olarak algılanmasın ama şöyle bir uzaktan bakın kendinize, utanmıyorsanız o programdan şaşarım. Adam ne umdu ne buldu yemin ederim.

      Eminim program yapımcıları programın çok başarılı olduğunu düşünüyordur ancak şunu söyleyeyim.. tam bir fiyaskoydu. Fiyasko demek bile az kalır.

      Burayı 'Barun' için ağlama duvarına çevirlim bence :D

      İzlemek isteyen olursa eğer.. kulaklık ve bilgisayarlarının sesisini kısıp linke tıklayabilir. Utanmaya hazır olun :/

      https://www.youtube.com/watch?v=9ZL3bOilBSs

      Sil
  29. Aslnında fırsatlar değerlendirilse Barun'un Türkiyeyi,insanlarını çok seveceğinin düşünüyordum.Hatta tekrar tatile gelmek ister diye bile düşünmüştüm.Ama bu kadar çığlığın ardından ancak arkasına bakmadan kaçar.Keşke sözleşmeler bu kadar sıkı olmasaydı da Mesut Yar'ın programına çıkabilseydi.Adam programına çıkarabilmek için bir hafta ter döktü sağolsun ama olmamış.Allahım inşallah tekrar gelir ve mükemmel bir şekilde ağırlanır çünkü gerçekten hak ediyor.Çok sıcak ve sevecen bir adam.Maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sonra diğer videoları da izledim. Aman yarabii dedim. Adam arkasına bile bakmadan kaçmıştır eminim. Gerçi stüdyoya gidenlerin yazdıkları yorumlarda program yapımcılarının kızlara sürekli yüksek sesle çığlık atmalarını söylemiş.

      Ama Barun epey şaşkın görünüyordu. Şaşkın ama mutsuz değildi. Kulaklarının zarı delinmiştir ondan eminim ama :D :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...